Wednesday, June 27, 2012

SUKAR UNTUK TERIMA :(

ASSALAMUALAIKUM , HARI NIE ADA BENDA YANG INGIN AKU SHAREKAN DALAM BLOG NIE . MUNGKIN DENGAN CARA NIE AKAN BUAT AKU LAGI TENANG . CUBA TENGOK TAJUK DIATAS , KORANG NAK TAHU BEFORE AKU CLASH DENGAN MR.F , MR.F NIE ADA SELALU CHAT DENGAN BUDAK PEREMPUAN NIE , TAPI AKU TAK BOLEH TERIMA DIA LAYAN PEREMPUAN LAIN LEBIH DARIPDA SEORANG KAWAN DAN KEMUNGKINAN BOLEH BUAT PEREMPUAN TU SUKA DEKAT DIA .BUDAK STILL TEGUR MR.F DEKAT FB , TAPI AKU RASA BUDAK TU ADA PERASAAN DEKAT FARHAN . TIPULAH KALAU AKU CAKAP AKU TAK JEALOUS TAK PUN SAKIT HATI . AKU TERSANGAT JEALOUS DAN SAKIT HATI , TAPI NAK BUAT MACAM MANA , AKU TAK BOLEH HALANG .AKU TAK BOLEH TERIMA KALAU PEREMPUAN SUKA MR.F , TAPI ANDAI KATA MR.F SUKA PEREMPUAN , AKU TERPAKSA RELA , WALAUPUN HATI SAKIT .



ALIA AMANI

No comments:

Post a Comment