Saturday, December 31, 2011

story about 2011

Assalamualaikum buat pembuka bicara , ok dah macam nak bagi ucapan je . Fuyooo lama gila aku tak update blog , kesian blog aku dah berhabuk entah-entah dah ada sarang labah-labah dah , ok merepek sekejap . Berbalik kepada tajuk yang ingin saya cerita " STORY ABOUT 2011 " . Terlalu banyak tragedi , cerita manis , cerita sedih , cerita yang bahagia , cerita yang pahit . Bak kata orang benda yang lepas biarkan ia berlalu , banyak tragedi yang tak boleh dilupakan , bergaduh dengan kawan , gelak tawa dengan kawan , satu family yang bahagia , clash dengan bf , begdaduh , hmmm terlalu banyak peristiwa yang tak akan pernah lupa , tetapi akan diajadikan sebuah kenangan silam yang akan kita ingati .









banyak gila kenangan yang tak akan aku lupa untuk 2011 , mulai esok masuk tahun baru iaiti 2012 dan aku harap 2012 akan menjadi aku lebih dewasa dan berjaya didunia dan diakhirat .


ALIA AMANI

No comments:

Post a Comment