Friday, December 9, 2011

CUTI SEKOLAH !

Assalamualaikum kawan-kawan , hahahahah . Gila lama kot aku tak update aku punya blog , ala maklumlah aku nie pemalas orangnya , bukan malas je tapi PEMALAS ! sama maksudlah ALIA AMANI oi , hehehehe . Ok berbalik pada cerita aku pasal CUTI SEKOLAH . Mai sini cik nak habak sikit pasal CUTI SEKOLAH aku , hurmmmmmmmmmm cuti sekolah aku memang membosankan , tapi tak lah membosankan . Korang nak tahu parents aku boleh hantar aku pergi kelas agama , mula-mula tu memang tak nak pergi , tapi lepas dah pergi rasa best pulak , sebab dapat belajar lagi lebih mendalam pasal agama . Hurrmmmmmmm , tak banyak pun cerita nak aku share pasal cuti sekolah aku , sebab aku tak berjalan mana pun , biasalah parents aku nie asyik busy je memanjang . Ok lah , dah tak tahu dah nak cerita apa , bye :)

ALIA AMANI

No comments:

Post a Comment