Tuesday, October 18, 2011

FIRST TIME AND FIRST TIME !

waliwaliwaliwweeeehhhhh , eeeccccceeehhhhh gila lah pagi tadi aku main futsal , pppeeerrrrrgggghhhhh memang gila , tak pernah aku buat sebelum nie , hahahahhahahaha ,memang kelakar time tu , tahutahu je lah aku bukan reti sangat main futsal , semalam bila tanya ayah , " ayah boleh tak alia nak main futsal " , lepas tu ayah jawab , " tak boleh , cubalah main benda yang elok sikit , kau tu bukan boleh main letih sikit " , bila ayah dah cakap mcm tu nak buat mcm mana , terima je lah , tapi aku tak nak mengalah dan aku tetap mencuba . baru aku tahu yang main futsal nie letih , letih yang teramat sangatsangat . walaupun kita orang dapat no 3 , tapi kitaorang rasa kitaorang dah cukup bagus , sebab kitaorang semua tak reti main , nasib baiklah aku dengar cakap si MUHD FARHAN kalau tak habis sakitsakit badan aku , tapi memang sakit badan pun , apaapa hal memang best main futsal walaupun letih dan sakit badan .

No comments:

Post a Comment